Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
στη μαθήτρια Αλεξάνδρα Σταματελόπουλου

Πώς λέγεσαι;
Χρυσοβαλάντης Θεοδωρόπουλος
Από πού είσαι;
Από την Ελλάδα
Πότε  έφυγες από την Ελλάδα;
Έχω  εγκαταλείψει την πατρίδα μου ένα χρόνο τώρα
Πού πήγες;
Στην Αμερική
Γιατί έφυγες;
Είχα οικονομικά προβλήματα
Πώς ένιωσες όταν έφυγες;
Αυτό που ένιωσα ήταν λύπη γιατί θα άφηνα πίσω την οικογένειά μου, αλλά κι από την άλλη ικανοποίηση γιατί θα μπορούσα να προσφέρω και εγώ κάτι.
Πώς αντέδρασαν οι συγγενείς σου όταν έφυγες;
Η αντίδρασή τους ήταν κλάμματα και συγκινήσεις…
Έφυγες μόνος ή με την οικογένειά σου;
Μόνος μου έφυγα
Γιατί διάλεξες αυτή τη χώρα να εγκατασταθείς;
Γιατί στη χώρα είχε πάει ο πατέρας  μου και τη γνώριζε και όταν άκουσε ότι θα φύγω για  το εξωτερικό μου την πρότεινε και πήγα σε αυτήν.
Με τι μέσο ταξίδεψες;
Ταξίδεψα με αεροπλάνο και το ταξίδι κράτησε εφτά ώρες.
Ποια προβλήματα αντιμετώπισες;
Τα προβλήματα που αντιμετώπισα δεν ήταν πολλά, αλλά σημαντικά.Στις δυο πρώτες βδομάδες ήταν το πρόβλημα της γλώσσας και της προσαρμογής.
Πώς είναι η ζωή σου σήμερα;
Η ζωή μου είναι τελείως διαφορετική.Εδώ οι άνθρωποι έχουν διαφορετικό τρόπο ζωής και με το πέρασμα του χρόνου μπόρεσα να ενταχθώ στον νέο τρόπο ζωής τους.
Βρήκες εύκολα δουλειά;
Η δουλειά μου είναι μουσικός.Ήταν κανονισμένη από επικοινωνία με κάποιους φίλους.
Αντιμετώπισες ρατσισμό;
Όχι οι άνθρωποι που γνώριασα εδώ είναι πολύ φιλικοί και φιλόξενοι
Έχεις καλή αμοιβή;
Η αμοιβή μου δεν έχει κάποια διαφορά από αυτή στην Ελλάδα.Απλά στην Ελλάδα δεν υπήρχε δουλειά όσο υπάρχει εδώ.
Πώς έμαθες τη γλώσσα;
Με βοήθησαν οι φίλοι  που ήδη βρίσκονταν εδώ
Γνώρισες φίλους εκεί;
Γνώρισα.Αλλά στα μαγαζιά που εργαζόμουνα οι περισσότεροι ήταν Έλληνες και κάναμε παρέα με κάποιους.
Σου αρέσει η πόλη που ζεις;
Η πόλη που ζω είναι αρκετά όμορφη αλλά δεν είναι σαν την Ελλάδα.
Νοσταλγείς την πατρίδα σου;
Ναι.Έχω νοσταλγήσει πολλές φορές την πατρίδα μου!
Επικοινωνείς με τους συγγενείς  σου;
Ναι φυσικά επικοινωνώ με τους συγγενείς  και με τους φίλους.Επικονωνούμε μέσω του skype και από κινητά τηλέφωνα.
Θέλεις να ξαναγυρίσεις  στην πατρίδα σου;
Αφού καταφέρω να έρθω σε μια καλή οικονομική κατάσταση ναι, τότε θα ξαναγυρίσω.
Ευχαριστούμε για τη συνέντευξη!


1 σχόλιο: