Παρασκευή 16 Μαΐου 2014


H Aυτοαξιολόγηση του Πολιτιστικού Προγράμματος

        Αγρίνιο 13/5/2014
Αγαπητή κυρία Αγγέλη,

Θέλω πρώτα πρώτα να σας ευχαριστήσω που είστε στο σχολείο μας και προσφέρετε τόσα πολλά στους μαθητές  σας!Πραγματικά σας αγαπάω πάρα πολύ και θα μου λείψετε αφόρητα τους τρεις μήνες του καλοκαιριού…
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα δεν περιγράφεται… Χάρη σε σας και στις συναδέλφους σας κ.Σκεπετάρη,κ. Δαλιάνη και κ. Κατσαντώνη, έμαθα πάρα πολλά.
Πέρασα αξέχαστες στιγμές και έχω πολλές και ευχάριστες εμπειρίες…
Με το πρόγραμμα, μου δόθηκε η ευκαιρία να επεκτείνω και να αξιοποιήσω καλύτερα την ικανότητά μου να γράφω ποιήματα…Επιπλέον, θέλω να σας ευχαριστήσω που τους δώσατε αξία ! Και που έχω την ΤΙΜΗ να είμαι μαζί  με τη Μαντώ συνεργάτριά σας στην Ιστοσελίδα μας!
Υπάρχει μια εικόνα που μια δασκάλα περνάει πάνω από τα παιδάκια (καρτούν) και τους «τετραγωνίζει» τη σκέψη τους.ΣΑΣ ευχαριστώ που μας κάνατε το αντίθετο!!!
Με σας έμαθα πολλά και επέκτεινα τη σκέψη μου.

Γίνατε η αφορμή για νέους στόχους για την υπόλοιπη σχολική χρονιά.

Μας μάθατε πολλά περισσότερα και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Να ξέρετε πως σας εκτιμώ και σας λατρεύω ιδιαιτέρως.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΨΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ  ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!

ΚΥΡΙΑ  ΣΑΣ    Α-Γ-Α-Π-Α-Μ-Ε!

Μαρία Σαρδέλη, Β2
Υπεύθυνη της Ιστοσελίδας της ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ




Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Είμαστε ΟΜΑΔΑ μεγάλη και δυνατή!
Παντού πηγαίνει και όλα τα μπορεί…
Οι μαθητές  είναι πολυτάλαντοι και τακτικοί,
μα όλα αυτά χάρη στην κυρία Αγγέλη
που τους  καθοδηγεί!
Παντού πηγαίνουμε και όλα τα ξεπερνάμε
και κάθε φορά πολλές γνώσεις αποκτάμε!
Έτσι, εργατικοί και ενωμένοι θα συνεχίσουμε
Και στο τέλος όλους θα τους καταπλήξουμε…

Μαρία Σαρδέλη,μαθήτρια Β Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου