Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΦΕΤΟΣ  ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ!

Πέρασε ένας χρόνος.Ένας χρόνος ίσως ο πιο δημιουργικός από όλους τους άλλους!
Φέτος γνώρισα το Αγρίνιο, την πόλη μου!Αν και ζω εδώ δεκατέσσερα χρόνια κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να με διδάξει…
Νόμιζα πως το Αγρίνιο είναι ένα χωριό και μάλιστα ένα χωριό χωρίς κουλτούρα, χωρίς τίποτα να αναδείξει…

Και ήρθατε εσείς και με διδάξατε με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν καθησυχάσατε τον εαυτό σας λέγοντας πως μόνο το βιβλίο είναι αυτό που πρέπει να ασχοληθούμε.
Έχουμε υποχρέωση να γνωρίσουμε την πόλη μας.
Μπορώ να πω πως οι  ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΕΣ δεν ήξερα καλά καλά που βρίσκονται!
Και το όνομα των ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΩΝ το άκουσα πρώτη φορά από σας φέτος.
Αναρωτιέμαι : αν δεν σας συναντούσαμε καθόλου αυτή τη τη σχολική χρονιά και δεν είχαμε μάθει όλα αυτά, θα ζούσα στην άγνοια…

Σκέφτομαι λοιπόν αυτά και πιστεύω  πως είμαι πολύ τυχερή. Μάλιστα τυχερή, καθώς έμαθα πως στο Αγρίνιο χτίστηκε εργοστάσιο και πως το Πάρκο, η Βιβλιοθήκη, το Μουσείο κ.ά. έγιναν από τους Αδελφούς Παπαστράτου. Έτσι έχω τη χαρά να διαφωτίζω τους υπόλοιπους φίλους μου΄που είχαν την ατυχία να μην σας γνωρίσουν!
Το χαρακτηρίζω  ως ατυχία, γιατί πραγματικά όποιος δεν σας γνωρίσει είναι άτυχος!

Θέλω επίσης να τονίσω πως μας επικροτείτε για τη δουλειά μας όμως έχω την εντύπωση πως δεν εργάστηκα όσο έπρεπε και όσο σας άξιζε…
Δώσατε την ψυχή σας στην ΟΜΑΔΑ. Εισπράξαμε το ζήλο σας…Και πραγματικά σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θερμά για όλα όσα μου προσφέρατε.
Αν με κρίνετε άξια και χρήσιμη, θα ήθελα πραγματικά να συμμετάσχω και του χρόνου στην Ομάδα σας.

Με σεβασμό

Η μαθήτριά σας
Μιχαηλίδη Αναστασία, Β2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου