Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

                                 Εντυπώσεις   από την  παρουσίαση του βιβλίου:
                                     Συναξάρι του Αντρέα Κορδοπάτη


Στην  αρχή  πριν  γράψω  την  περίληψη  του , είχα  την  επιθυμία  να  μάθω  τι  περιέχει  αυτό  το  με  λιγοστές  σελίδες  βιβλίο. Από  το διάβασμά  του ,  εμπλούτισα  τις  γνώσεις  μου  και  δημιούργησα  με  τη  φαντασία  μου  το  σκηνικό  της  ξενιτιάς  του  Αντρέα  από  το  φτωχό  χωριό  του  στην  όμορφη, πολυπληθή  και  πλούσια  Αμερική. Έμαθα  πράγματα  που  δεν  θα  είχα  ονειρευτεί  και  στα  πιο  φοβερά  μου  όνειρα. Εντυπώσεις  που  έμειναν  αξέχαστες  στη  μνήμη  μας  και  ειδικά  αυτών  που  τα  έζησαν.
Στην  αρχή   ξεκίνησα  με  περιέργεια, λύπη  και  ελπίδα. Στη  μέση  του  με  ανακούφιση, στεναχώρια  και  με  μια  τρελή  αναμονή  για  το  τι  θα  ακολουθήσει. Στην  Αμερική  με  ανυπομονησία  και  σκέψη  για  το  μέλλον  του. Όταν  πιάνεται  από  τους  κλητήρες, ένιωσα  λύπη  και  αδικία  και  στο  τέλος  μία  αγωνία, ανυπομονησία, ελπίδα  για  τη  συνέχεια. Όλα  αυτά  τα  έζησα  διαβάζοντας  ένα  βιβλίο, ένα  αντικείμενο  όπου  οι  περισσότεροι  το  ονομάζουν  χάσιμο  χρόνου  και  σκουπίδι. Ποιο  σκουπίδι  όμως  θα  σου  χαρίσει  τέτοιες  στιγμές  στη  ζωή  σου? Μα  φυσικά  το  βιβλίο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                        Δημοσθένης Τρυφιάτης,Β4



 Εγώ προσωπικά συμμετείχα στην βιβλιοπαρουσίαση και μου άρεσε πολύ η όλη εμπειρία. Όλοι όσοι συμμετείχαμε δουλέψαμε σκληρά για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Παρά το άγχος μου, πρέπει να πω πώς μου άρεσε η συμμετοχή μου σε μια τέτοιου είδους εκδήλωση. Όλοι μας, και οι συμμετέχοντες αλλά και οι ακροατές, μάθαμε πολλά πράγματα για τη μετανάστευση τα οποία σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα. Όπως προείπα, μου άρεσε που συμμετείχα και αν μου ξαναπροτεινόταν κάτι παρόμοιο, θα ξανασυμμετείχα σίγουρα.

                                                                                                                      Βάσια Τσιλίκα, Β4


Αρχικά , θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμμαθητές μου οι οποίοι είπαν λίγα λόγια για το βιβλίο αλλά και τους μαθητές που διάβασαν κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο του Θανάση Βαλτινού : Συναξάρι του Αντρέα Κορδοπάτη.
Ακόμη, θα ήθελα να ευχαριστήσω την αξιαγάπητη φιλόλογο μας Δαλιάνη Αγγελική , η οποία μας έδωσε σφαιρικά το νόημα του βιβλίου και την αγαπημένη μας φιλόλογο Αγγέλη Μαρία η οποία συντόνισε την ομάδα μας .
 Κλείνοντας θα ήθελα να εκφράσω το σεβασμό μου στην Πολιτιστική Ομάδα του σχολείου μας , η οποία μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε πιο βαθιά την λογοτεχνία και το θέμα της μετανάστευσης...
                                                                                               Αντριάννα Τολιά, μαθήτρια Β2


Η βιβλιοπαρουσίαση που  έγινε από τους μαθητές της Β΄Γυμνασίου για το βιβλίο Συναξάρι του Αντρέα Κορδοπάτη του οποίου συγγραφέας είναι ο Θανάσης Βαλτινός, μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.Το πώς ο ήρωας ξεκίνησε από την Πάτρα για να μεταναστεύσει στην Αμερική.Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ταξιδεύοντας και το θάρρος που βρήκε και το κουράγιο μέσα στην πείνα και στη δείψα να καταφέρει να φανεί δυνατός και να φτάσει   στην Αμερική. Ο γολγοθάς τώρα αρχίζει σαν μετανάστης που κάνει διάφορες δουλειές για να επιζήσει και τέλος αφού καταφέρει να μαζέψει κάποια χρήματα ξαναγυρίζει στην Ελλάδα.
                                                                                                  Παύλος Πρέζας, μαθητής Β4

Κάποιοι μαθητές μαζί με τις πολύ καλές φιλολόγους κ.Αγγέλη και κ.Δαλιάνη παρουσίασαν ένα βιβλίο με τίτλο:
Συναξάρι του Αντρέα Κορδοπάτη.
Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν αμέσως στο κάλεσμα των δασκάλων τους να δουλέψουν πολύ και να παρουσιάσουν το βιβλίο και τις απόψεις τους σε ένα κοινό μαγεμένο από το βιβλίο, που μας διηγούνταν την ιστορία ενός μετανάστη στην Αμερική...
                                                                                            Χρήστος  Μπιτάκος, μαθητής Β4

Πολύ ωραία η παρουσίαση του βιβλίου του Θανάση Βαλτινού, Συναξάρι του Αντρέα Κορδοπάτη.
Σαν εκείνες που διοργανώνουν τα μεγάλα βιβλιοπωλεία.Έτσι ήταν!
Μου άρεσε πάρα πολύ.Θα ήθελα και εγώ να συμμετάσχω σε άλλη παρουσίαση. Συγχαρητήρια στις καθηγήτριες και στους μαθητές!
                                                                        Γεώργιος Χριστοδουλόπουλος, μαθητής Β1















1 σχόλιο:

  1. Μπράβο παιδιά!
    Συγχαρητήρια στις καθηγήτριες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλή συνέχεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή