Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019


 Του Βασίλη, Κλέφτικο Τραγούδι





Δημιουργική Γραφή: Παρωδίες μαθητών 2ου Γυμνασίου Αγρινίου
Διδάσκει: η Μαρία Ν.Αγγέλη

Α). Αχ  μανούλα μου
Γράφουν: η Διονυσία Γεωργίου και η Αδαμαντία-Άννα Γκρίζη
-Στρώσε ’συ παιδί μου τα μαθήματα να κάνεις,
μη σου αστράψω καμιά ανάποδη και μετά φωνάζεις.
Το δωμάτιο συμμάζεψε σαν στάβλος είν’ κει μέσα,
το φαΐ να φτιάξω άσε με, στα πόδια μου μην μπλέκεσαι και φύγε από εδώ μέσα.
-Άσε ρε μάνα να χαρείς, όρεξη που την έχεις
στο κρεβάτι άσε με και σταμάτα να με δέρνεις
στο
Instagram να κάθομαι όλη μέρα
αχ μανούλα μου άσε με, άντε και κόψε πέρα.


Β).Μάνα μου, μην φωνάζεις
Γράφουν: ο Γεώργιος Μπάκας και ο Ελευθέριος Βλάχος
Πηγαίνω τη βολτούλα μου, μου λες και να  προσέχεις                                    Βγαίνω από το σπίτι μου ζακέτα μου φωνάζεις                                             Το κινητό τηλέφωνο κακό μου λες πως κάνει                                                   -Γιε μου κάτσε φρόνιμα στην τάξη μην φωνάζεις                                           -Μάνα μου που μου φώναζες, μα συ δεν εισακούσθης                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Γ).  Η σημερινή Μάνα
Γράφουν: η Θεοφανία Κολώνια, η Ελένη Κεσίδη και  η Άντζελα Γκεντοτσάι

-Παιδί μου πρόσεχε τον δρόμο!
Φόρα καλά το μπουφάν σου για να μην κρυώσεις,
γιατί κυκλοφορούν πολλές ιώσεις.
-Ναι βρε μάνα τα ξέρω όλα αυτά. Μου τα λες καθημερινά.
-Γιε μου, να διαβάζεις, μαθήματα να μάθεις
 και στο Πανεπιστήμιο με επιτυχία να περάσεις…

Δ). Του παιδιού ο καημός
Γράφει: ο Γιάννης Σκορδόπουλος

-Παιδί μου σήκω από δω, πήγε η ώρα οχτώ
Και είσαι στο κινητό!
-Μάνα από τον καναπέ δεν θα σηκωθώ
Θέλω να ξαπλώσω να ξεκουραστώ.
-Όλη μέρα κάθεσαι
Και τίποτα δεν νοιάζεσαι!
Το δωμάτιό σου είναι χάλια,
Είναι πεταμένα ακόμα και τα μαξιλάρια!
-Καλά θα σηκωθώ, αα και να σου πω
Απόψε θα βγω! θα γυρίσω αργά
Πού θα πας; θα’χει τίποτα να φας;
-Για κρέπες θα πάμε κοντά στο καφενείο
-Ζακέτα να πάρεις! Εκεί θα κάνει κρύο!

Ε).  Αχ μάνα
Γράφουν: η Ουρανία Μουτεσίδη και η Κωνσταντίνα Παπούτση

Φάε παιδί μου τις φακές
Το σίδηρο να πάρεις
-Μπριζόλες ή πιτόγυρα
Δεν σκέφτηκες να φτιάξεις;
Μάνα το κινητό δεν πρόκειται να  αφήσω
Τα ίνστα στόρυ αν δεν δω εγώ δεν θα ηρεμήσω!
-Τα μαθήματά  σου αν δεν τελειώσεις για καφέ δεν πας!
-μα εν τέλει είμαι σίγουρη πως θα μ’ αγαπάς…
-Με τέτοιο κρύο πού θα πας, θες να μας πουντιάσεις;
Από το σπίτι δεν θα βγεις ζακέτα αν δεν πάρεις!
Καλούς βαθμούς κοίτα να πάρεις,
Γιατί την τάξη δεν βλέπω να περάσεις!

ΣΤ)  Η Ελληνίδα μάνα
Γράφουν:ο  Αλέξιος Ριζογιάννης και ο Γιάννης Σκορδόπουλος
-Μάνα με τα παιδιά για πίτσα πάμε
-Όχι, είναι Παρασκευή, γι’ αυτό φακές θα φάμε!
-γιατί πάλι ρε μάνα;
-βρε  έχει σίδηρο, που κάνει καλό στα παιδιά…
-Ναι, αλλά με πίτες μια χαρά περνάμε!
-Δεν ακούω κουβέντα
Και για σήμερα τέλος η μερέντα!
THE NEXT DAY…
άνα πού είναι το κινητό;
-Δεν θα το πάρεις πριν φάμε βραδινό!
Οι βαθμοί σου είναι χάλια!
-Ντάξει ρε μάνα, δεν είμαστε τσακάλια…
Πρέπει να βελτιωθείς!
-Ρε μάνα, πόση ώρα σου πήρε να το σκεφτείς;


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία  Μαρία Αγγέλη για την υπέροχη διδασκαλία της στο μάθημα της Λογοτεχνίας! Ο τρόπος που μας μαθαίνει είναι έμπνευση για εμάς!
Αλέξης, Ράνια, Γιάννης, Κωνσταντίνα …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου