Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Συνέντευξη  της Γιάννας Κατσέλη
 στη μαθήτρια Σοφία Καραγεώργου
Πώς λέγεσαι;
Γιάννα Κατσέλη
Από πού είσαι;
Από το Αγρίνιο
Πότε εγκατέλειψες την Ελλάδα;
Στις 18 Αυγούστου του 1989
Σε ποια χώρα πήγες ;
Στη Γερμανία
Σε ποια περιοχή;
Στο Χεφμπρεχτιγκεν, ένα χωριό δύο ώρες από το Μόναχο
Γιατί έφυγες; (οικειοθελώς ή από πίεση;)
Οικειοθελώς
Πώς ένιωσες όταν έφυγες;
Δεν ένιωσα καμιά διαφορά αλλά μετά από 25 χρόνια, μου λείπει η πατρίδα μου
Πώς αντέδρασαν  οι συγγενείς σου όταν έφυγες ;
Στενοχωρήθηκαν πάρα πολύ γιατί δεν ήταν εύκολο
Έφυγες μόνη σου ή με την οικογένειά σου ;
Μόνη μου
Γιατί διάλεξες αυτή τη χώρα για να εγκατασταθείς ;
Γιατί είχε περισσότερες προοπτικές για δουλειά
Ποια προβλήματα αντιμετώπισες στην αρχή ;
Τη γλώσσα, τη διαφορά του κόσμου, τον καιρό
Πώς είναι η ζωή σου σήμερα ;
Τα οικονομικά μου είναι καλά αλλά μου λείπει η πατρίδα
Βρήκες εύκολα εργασία ;
Στην αρχή βρήκα εύκολα δουλειά ως σερβιτόρα
Αντιμετώπισες ρατσισμό ;
Όχι
Είναι καλή η αμοιβή σου ;
Βέβαια, αλλά τα έξοδα εδώ είναι περισσότερα
Πώς έμαθες τη γλώσσα ;
Μιλώντας και λύνοντας σταυρόλεξα
Γνώρισες φίλους εκεί; Κάνατε παρέα με ντόπιους;
Αρκετούς φίλους και Έλληνες και Γερμανούς
Σου αρέσει η πόλη που ζεις ;
Όχι,  γιατί είναι χωριό
Νοσταλγείς την πατρίδα ;
Ναι
Επικοινωνείς με τους συγγενείς σου; Πώς ;
Τηλεφωνικά ή με τον υπολογιστή
Θέλεις να ξαναγυρίσεις στην πατρίδα σου ;
Ναι, πολύ
Με τι τρόπο  ταξίδεψες ; Πόση ώρα ;
Με αεροπλάνο, πλοίο, αυτοκίνητο
Πώς είναι ο τρόπος ζωής εκεί, η καθημερινότητα ;

Σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου