Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Γράμμα ενός μετανάστη
Γράφει ο Δημήτρης Τσούτσας, μαθητής της Β' Γυμνασίου



Το γράμμα που ακολουθεί, υποτίθεται ότι είναι γραμμένο
από ένα μετανάστη τον Αλή. Το στέλνει στους γονείς του στο Πακιστάν.


Αγρίνιο 30/10/2014




Καλοί μου γονείς, σας στέλνω αυτό το γράμμα για να σας πω οτι είμαι καλά και αυτό επιθυμώ επίσης για εσάς. Εδώ στην Ελλάδα η οικονομία έχει κρίση, αλλά εγώ σχεδόν καθημερινά έχω μεροκάματο. Εδώ οι Έλληνες δεν δουλεύουν στα χωράφια και έτσι είναι εύκολο να βρω δουλειά και μάλιστα κάποιες μέρες δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Δεν κάνω κάθε μέρα τα ίδια πράγματα. Κάποιες μέρες φορτώνω δέματα τριφύλλι, άλλες μαζεύω πορτοκάλια και ακτινίδια, καπνό κτλ.
Οι συνθήκες δουλειάς, είναι δύσκολες αφού πρέπει να δουλεύω σε πολύ ψηλές θερμοκρασίες, κάτω από τον ήλιο ή σε παγωνιά. Το μεροκάματο όμως είναι πολύ καλό για να περάσω εγώ αλλά να στείλω και σε εσάς. Να τα χαλάτε όλα τα λεφτά που σας στέλνω και να παίρνετε ότι θέλετε, εγώ όταν θα πληρώνομαι θα σας στέλνω συνέχεια. Ευτυχώς που ένα απο τα αφεντικά μου με αφήνει να κοιμάμαι στην αποθήκη το με τον όρo όμως να την προστατεύω απο τυχόν κλοπές. Όταν μαζέψω αρκετά λεφτά θα έρθω να σάς δώ. Μου λείπετε.....
Με αγάπη
Αλή.

1 σχόλιο: