Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Αγρίνιο 23 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπητέ Αϊ Βασίλη,                                                       


Σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου ζητήσω μια χάρη:
Θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα να πήγαινα πιο συχνά στους παππούδες μου και να περνάω τις γιορτινές μέρες του χρόνου κοντά στους συγγενείς μου στην Αλβανία.

Αϊ Βασίλη, δε σου ζητώ ακριβά πράγματα όπως άλλα παιδιά της  ηλικίας μου, που σου ζητούν διάφορα υλικά αγαθά όπως: laptop και κινητά. Αυτά δεν έχουν καμία σημασία στη ζωή μου. Αντιθέτως εγώ θέλω να έχω την οικογένειά μου κοντά, μαζεμένους σε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα και να γιορτάζουμε μαζί τα Χριστούγεννα.

Αϊ Βασίλη, θα ήθελα επίσης,  να σου ζητήσω να στείλεις αισιοδοξία στη μικρή Αγγελικούλα που έρχεται κάθε μέρα στο χωριό μου και ζητιανεύει από σπίτι σε σπίτι. Ακόμα θα ήθελα να της δώσεις ένα μικρό παιχνίδι να έχει συντροφιά για να μη σκέφτεται τον νεκρό πατέρα της…
Μόνο αυτά θα ήθελα να σου ζητήσω για τα Χριστούγεννα, γιατί λυπάμαι  τη μικρή
Αγγελικούλα και δεν έχω τη δυνατότητα να τη βοηθήσω!

Με αγάπη

Φωτεινή Γκογκάι













Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
«ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ»

ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΙ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Υγεία,αγάπη,χαρά,δημιουργία,αισιοδοξία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου