Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΚΕΟΡΓΚΕ  ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ

Από ποια χώρα είσαι;
Εγώ είμαι από τη Μολδαβία, μια χώρα δίπλα στη Ρουμανία.To χωριό μου λέγεται Ζιρνέστι.
Γιατί έφυγες από τη χώρα σου;
Έφυγα με τη μητέρα και τον αδελφό μου για οικονομικούς λόγους και για μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα.
Πώς ένιωσες όταν σου ανακοίνωσαν ότι θα μείνετε στην Ελλάδα;
Μόλις μου ανακοίνωσαν ότι θα φύγω για την Ελλάδα ένιωσα πολύ  χαρούμενος και ευτυχισμένος.
Πώς ένιωσες όταν έφυγες από την πατρίδα σου;
Όταν έφυγα από την πατρίδα μου ένιωσα λύπη γιατί θα άφηνα όλους τους φίλους και συγγενείς μου εκεί.
Ποια ήταν η αιτία που φύγατε από την Μολδαβία;
Τα αίτια ήταν κυρίως οικονομικά αλλά φύγαμε επίσης για μια καλύτερη ζωή και μπας και βρούμε δουλειά.
Γιατί επιλέξατε τη χώρα μας;
Επιλέξαμε την Ελλάδα γιατί ήταν ήδη εδώ η θεία μου και έτσι θα ήταν πιο εύκολα να εγκατασταθούμε εδώ.
Οι πρώτες εντυπώσεις από την Ελλάδα;
Η πρώτη μου εντύπωση εδώ στην Ελλάδα ήταν,  όταν  ήμουν στο αεροπλάνο και πριν προσγειωθούμε είδα το λιμάνι  και τη γαλάζια θάλασσα όταν πετούσαμε πάνω από την Αθήνα.
Σε δυσκόλεψε η γλώσσα;
Η γλώσσα με δυσκόλεψε κυρίως στα γραμματικά.
Ποιος  σε βοήθησε να μάθεις την ελληνική γλώσσα;
Με βοήθησε πολύ η κυρία στο Δημοτικό, αλλά και ο πατέρας μου[η μητέρα παντρεύτηκε Έλληνα] .
Ήταν εύκολη η προσαρμογή σου στο σχολείο;
Η προσαρμογή στο σχολείο στην αρχή ήταν λίγο δύσκολη, όμως μετά από λίγο έγινε εύκολη.
Πώς σε δέχτηκαν τα παιδιά;
Με δέχτηκαν πολύ εύκολα και από την αρχή έκανα πολλούς φίλους
Αντιμετώπισες ρατσισμό;
Τα παιδιά ήταν πολύ καλά και δεν αντιμετώπισα ρατσισμό.
Οι γονείς σου βρήκαν εύκολα εργασία;
Οι γονείς μου βρήκαν λίγο δύσκολα δουλειά.Ο πατέρας μου είναι μελισσοκόμος.Η μητέρα φροντίζει κάποιο άρρωστο.
Δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι, αλλά δεν πειράζει.
Πώς ήταν η ζωή στη Μολδαβία;Πες μας μερικά πράγματα για την πατρίδα σου.
Η Μολδαβία είναι μια χώρα πεδιάδα, χωρίς καθόλου βουνά και παράγει καλό κρασί.Το χειμώνα κάνει πολύ κρύο εκεί.
Θα ήθελες να ξαναγυρίσεις στη Μολδαβία;
Θα ήθελα πολύ να γυρίσω στη Μολδαβία για να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και τους φίλους μου.Μου λείπουν.
Σου αρέσει η Ελλάδα;
Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα.
Οι άνθρωποι σας συμπαραστάθηκαν;Πώς σας αντιμετώπισαν;
Μας συμπαραστάθηκαν και μας αντιμετώπισαν σαν να μην είμαστε ξένοι.
Επισκέπτεσαι τη Μολδαβία;
Όχι δεν την επισκέπτομαι.Είναι έξοδα να πάμε εκεί.
Οι συγγενείς σου έρχονται στη Ελλάδα;Πώς επικοινωνείτε;
Όχι δεν έρχονται για οικονομικούς λόγους.Επικοινωνούμε με το τηλέφωνο και μέσω skype  που έχει η θεία μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου